Liity jäseneksi

Mikäli haluat mukaan toimintaan, voit helposti ja nopeasti liittyä Lavahirmujen jäseneksi. Täytä alla oleva lomake. Saat paluupostissa tarvittavat tiedot liittymis- ja jäsenmaksun suorittamiseen.

Yhdistyskokouksen päätöksen mukaisesti vuonna 2024 liittymismaksua ei peritä. Jäsenmaksu vuonna 2024 on 45 euroa.

Jäsenmaksu maksetaan aina kalenterivuosittain, riippumatta liittymispäivästä. Yhdistyskokous vahvistaa jäsenmaksun vuosittain.

Maksettuasi maksut olet oikeutettu nauttimaan kaikista lavahirmujen jäseneduista. Jäsenenä saat yhdistykseltä numeroidun jäsenkortin. Jäsenkortti tulee olla aina mukana ja se on pyydettäessä esitettävä kaikissa jäsentapahtumissamme!

Mikäli jokin ilmoittamasi tieto myöhemmin muuttuu, tai haluat erota yhdistyksestä ilmoita muutoksista Yhteystiedot-sivun kautta.

Mikäli haluat palata takaisin jäseneksi, tulee sinun maksaa liittymismaksu 20€ uudelleen.

Tervetuloa Lavahirmuihin!